Gorillasports.cz
Základní cviky s jednoručními činkami

Základní cviky s jednoručními činkami

16.07.2021

0

Fitness

Jednoruční činky nesmí chybět v žádné domácí posilovně. Stačí je vzít do rukou a ihned můžete začít cvičit a posilovat mnoha různými způsoby. Dáváte přednost silovému nebo full body tréninku? V každém případě se jednoručky stanou Vašimi nepostradatelnými společníky.Nezáleží na tom, zda pravidelně navštěvujete fitness centrum, nebo kvůli pohodlí a nedostatku času cvičíte raději doma. Pevnější tělo a pořádné svaly můžete s jednoručkami získat snadno a rychle. Stačí si osvojit několik základních cviků a pravidelně... zobrazit celý článek

Zacvičte si s kettlebellem

Zacvičte si s kettlebellem

09.06.2021

0

Fitness

Kettlebell, neboli ta podivná činka s uchem, na kterou zpočátku mnozí pohlíželi s nedůvěrou, si právem získala příznivce po celém světě. S trochou nadsázky lze říct, že s kettlebellem vymyslíte tolik různých cviků na procvičení svalů celého těla, že nebudete potřebovat jiné posilovací zařízení. HIIT, Crossfit, Tabata – kettlebell využijete při každém cvičení.Proč cvičit s kettlebellemČinka kettlebell je jako stvořená pro nejrůznější přítahy, švihy a nadhozy. Pro svoji univerzálnost se hodí pro cvičení doma,... zobrazit celý článek

Jak vybrat ideální posilovací lavici

Jak vybrat ideální posilovací lavici

Tréninková lavice je pro domácí posilování stejně nezbytná jako činky. Umožňuje při cvičení využívat tři hlavní polohy těla – stoj, sed a leh na zádech. Výrazně tím ulehčí a rozšíří provádění cviků s činkami i bez nich. Posilovací lavici využijete i při kalistenickém cvičení, neboli při cvičení s vlastní vahou. Jak vybrat takovou, která splní všechny Vaše požadavky?1. Nastavte si rozpočetMálokdo má pro nákup posilovacích strojů a zařízení neomezený rozpočet. Stanovte si proto přesnou částku, kterou za posilovací... zobrazit celý článek

5 cviků pro pevnou postavu v plavkách

5 cviků pro pevnou postavu v plavkách

01.06.2021

0

Fitness

Léto je konečně tady a s ním i plavková sezóna. Proto je nejvyšší čas doladit postavu, abyste se na pláži nebo u rybníka nemuseli schovávat do ručníku. Zařaďte do své každodenní rutiny jednoduché cviky a zachraňte, co se dá.Na cvičení není nikdy pozděNejlepší je samozřejmě myslet na léto po celý rok a posilovat problémové partie průběžně. Pokud nemáte dostatečně pevnou vůli, takže jste přípravu trochu zanedbali, vrhněte se na těchto pět základních cviků. I 15 minut denně dokáže zázraky.PlankO planku, neboli... zobrazit celý článek

zobrazeno 1-4 z 4

Načítání