Gorillasports.cz
Výhody cvičení na crossovém trenažéru - více vytrvalosti a méně tělesného tuku

Výhody cvičení na crossovém trenažéru - více vytrvalosti a méně tělesného tuku

16.01.2023

0

Crossový trenažér je bezesporu jedním z nejoblíbenějších kardio strojů ve fitness studiích. Je ideální na rozcvičení i pro rozsáhlý vytrvalostní trénink. Oproti běžeckým pásům nebo ergometrům nabízí perfektní procvičení celého těla a zároveň šetrnost ke kloubům. Jak z tohoto tréninku vytěžit maximum?Typy tréninků na crossovém trenažéruVětšinou se jedná o klasický vytrvalostní trénink, někdy nazývaný také kardio trénink, protože je zde více zatížen kardiovaskulární systém. Klasický kardio trénink se obvykle... zobrazit celý článek

BLACK SPORTS WEEK a naše slevy s Vámi zacvičí!

BLACK SPORTS WEEK a naše slevy s Vámi zacvičí!

24.11.2022

0

Přichází největší výprodej produktů v roce - BLACK SPORTS WEEK s GorillaSports. Čekáte s pořízením dárků právě na tento den? Budete potěšeni, u nás najdete skvělé produkty s ještě lepšími cenami. Chladné období Vás s námi udrží v tempu a v dobré kondici. Nečekejte na novoroční předsevzetí, začněte teď a tady.Proč Black Friday?Název tohoto „nakupovacího svátku" odkazuje k Černému čtvrtku v říjnu 1929, kdy byla krachem na newyorské burze odstartována světová hospodářská krize. Zatímco tehdy nastal fatální propad... zobrazit celý článek

5 fitness mýtů, pravda nebo lež?

5 fitness mýtů, pravda nebo lež?

04.10.2022

0

Sacharidy a tuky jsou špatné. Cvičení na lačno je dobré pro spalování tuků. O správném fitness tréninku koluje mnoho mýtů a legend. Podívali jsme se na 10 známých fitness mýtů a vysvětlíme Vám, co je na nich pravdy.Protahování před cvičením snižuje riziko zraněníČasto se tvrdí, že protažením svalů na začátku tréninku snížíte riziko zranění a vyhnete se tak riziku natažení nebo natržení svalů. Ve skutečnosti toto tvrzení vyvrátila studie provedená v roce 2007 na univerzitě v anglickém Hullu: V článku, který byl... zobrazit celý článek

Co vše potřebuješ pro vlastní posilovnu?

Co vše potřebuješ pro vlastní posilovnu?

18.08.2022

0

Pokud chcete ušetřit čas a náklady spojené s cestováním do fitka, ušetřit na permanentkách, zvolit si trénink kdykoli během dne v denní či noční dobu, nejste zastánce společných prostor, nebo Vám je to třeba nepříjemné, když na Vás někdo kouká, tak jediný a možný způsob je si vytvořit domácí posilovnu. Napíšeme si zde pár tipů, jak a co je potřeba k vysněnému domácímu "fitku", ba naopak co je úplně zbytečné.Místo pro domácí posilovnuZáleží, jaké chcete stroje a náčiní. Lidé používají většinou zahradu,... zobrazit celý článek

Správné stravování po tréninku 2.

Správné stravování po tréninku 2.

26.07.2022

0

Strava po tréninku je důležitější, než si myslíte. Díky ní dosáhneme výsledků mnohem dříve, ovšem pokud budeme dodržovat pár pravidel. Ne všechna jídla jsou vhodná po tréninku. Důležité je množství a složení potravin, ať už při redukční dietě, nebo při vytváření objemu. Po tréninku je proto nutné dodat tělu potřebné palivo, vyrovnat hladinu krevního cukru a doplnit živiny. Kvalitní potréninkové jídlo pomůže také s regenerací unaveného svalstva a podpoří jeho růstJídla po tréninku při hubnutíJídlo by se mělo... zobrazit celý článek

Správné stravování před tréninkem, aneb co jíst a nejíst 1.

Správné stravování před tréninkem, aneb co jíst a nejíst 1.

22.06.2022

0

Co jíst, či nejíst před cvičením a jak nejlépe dosáhnout efektivních výsledků pomocí správné stravy. Strava tvoří 80% úspěchu. Lidé si myslí, že čím méně potravy, tak tím větší rýsování svalů, hubnutí apod., ale omyl! Musíte doplnit živiny, minerály a velmi důležitou součást jídelníčku tvoří i tekutiny, konkrétně čistá voda. Ti, kteří před tréninkem nepřijímají dostatečné živiny, můžou trpět závratěmi, nevolností a může to být více kontraproduktivní, než si myslí. Jiné nároky ovšem bude mít silový sportovec,... zobrazit celý článek

zobrazeno 1-6 z 17

Načítání
Načítám...