Gorillasports.cz

Nejčastější otázky a odpovědi

Zde najdete nejčastejší dotazy našich zákazníků.

Jak odesíláte zboží a kolik to stojí?
+

V rámci České republiky si můžete vybrat z dopravy prostřednictvím České pošty, dopravce GLS (pouze pro určité zboží) a dopravce TopTrans (pouze pro nadrozměrné zboží). Cena za dopravu je vždy uvedena u produktu kousek nad cenou za zboží.

Vždy platíte pouze jedno poštovné v rámci celé objednávky, které je vypočítáno podle produktu s nejvyšší hmotností.

Kdy odesíláte zboží a za jak dlouho mi přijde?
+

Odeslání zboží je závislé na dostupnosti, která je uvedena vždy u produktu. Produkty jsou uložené na vícero skladech a odesílání z každého skladu je specifické.

Pokud máte u produktu uvedeno „skladem” dojde k expedici do 24 hodin od objednání (pokud zvolíte platbu převodem na účet, tak 24 hodin od přijetí platby), pokud je u produktu dostupnost 5 dní, tak to znamená, že do 5ti dnů od objednání (resp. uhrazení objednávky) bude zboží předáno dopravci.

Od předání zboží dopravci očekávejte zásilku během 1-2 dní.

Je možné zboží osobně vyzvednout?
+

Ano! Osobní odběr je možný od pondělí do pátku od 8:30-12:00, 13:00-17:00 na adrese Autoskla CARSiN KV, Hlavní 30/20, 362 63 Dalovice. V případě nadrozměrných zásilek od pondělí do pátku od 9:00-16:00 na adrese Průmyslová zóna II Ostrov - Panattoni North Park - Výdej nadrozměrných objednávek, Dolní Žďár 104, 363 01 Ostrov.

Mapu a souřadnice pro navigaci najdete na dolním panelu a v kontaktech.

Osobní odběr je možný POUZE na základě objednávky, jakmile bude zboží připravené, budete o tom informováni na e-mail, který jste zadali v objednávce. Na výdejně lze platit pouze v hotovosti. Platbu lze provést také předem prostřednictvím bankovního převodu nebo on-line kartou.

Jak můžu zboží zaplatit?
+

Ve druhém kroku košíku si můžete zvolit z několika možností platby. Jednak můžete zaplatit předem kartou VISA/MASTERCARD on-line - doporučujeme zvolit tento způsob, který pohodlný a bezpečný, tato platební metoda je vždy zdarma.

Druhou variantou je okamžitý on-line převod pomocí platebního systému ČSOB (zapojené banky, najdete v nabídce v košíku). Tato platební metoda je zdarma.

Poslední bezhotovostní možností je klasický převod z bankovního účtu. Zde upozorňujeme, že spárování takto zaslané platby může trvat i dva pracovní dny. Expedice probíhá až po připsání platby na účet a spárování platby s objednávkou. Tato platební metoda je také zdarma.

Poslendí variantou platby je platba na dobírku = tedy platba hotově nebo platební kartou kurýrovi při převzetí zboží. Tato platební metoda je zpoplatněna částkou 45,- Kč za objednávku.

Máte někde prodejny, kde si můžu zboží prohlédnout?
+

Bohužel, tuto možnost nenabízíme.

Proč se registrovat na GorillaSports.cz?
+

Po registraci si usnadníte nakupování - nemusíte stále dokola vyplňovat jméno, adresu, kontakntí údaje... Vidíte výpis všech Vašich objednávek včetně stavu, ve kterém se objednávka nachází. Dále díky přihlášení máte přístup k vystaveným fakturám a zadaným reklamacím. Již nemusíte nic dohledávat v e-mailech.

Jak mám objednat zboží?
+

Zboží si vyberete v naší široké nabídce poté u produktu zvolíte požadovaný počet kusů a pomocí tlačítka „Přidat do košíku” vložíte zboží do Vašeho elektronického košíku. V tuto chvíli jste do košíku přesměrováni. V tomto kroce můžete upravit zboží v košíku - množství nebo smazat produkt. Poté můžete pokračovat v objednávce nebo pomocí tlačítka „Zpět k nákupu” pokračovat ve výběru dalších produktů.

Pokud zvolíte „Pokračovat v objednávce”, tak Vás náš objednávkový formulář provede výběrem dopravce, volbou platební metody a vyplnění Vašich kontaktních údajů a adresy. V posledním kroku uvidíte shrnutí objednávky a můžete se ještě vrátit zpět pro případné úpravy. Po potvrzení objednávky je Vaše objednávka poslána do našeho systému.

Potřebuji něco změnit v objednávce - co mám dělat?
+

Pro jakoukoli změnu ve Vaší objednávce kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení na telefonním čísle +420 775 228 929.

Jak správně vyplnit reklamační formulář?
+

Za prvé je nutné si rozmyslet, co očekáváte od reklamace, zda chcete nové zboží nebo postačí díl, oprava, sleva nebo raději vrátit peníze. Důležitou roli hraje to, zda máte ve faktuře uvedené IČ (resp. DIČ) nebo ne. Tedy pokud jste nakoupili v rámci podnikatelské činnosti (tedy ne jako koncový spotřebitel), tak nemáte nárok na odstoupení od smlouvy ve 14 dnech a Vaše záruka na zboží je 12 měsíců, místo obvyklých 24.

Dále je dobré vědět, že pokud se jedná o opravitelnou vadu ve spotřebitelském prodeji, je reklamace předně řešena výměnou dílu, opravou nebo slevou. Teprve v situaci kdy toto není možné, dochází k výměně zboží za nový kus a v poslední řadě se přistupuje k vrácení peněz. V případě odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží, je nutné vrátit zboží do 14ti kalendářních dní od vyplnění tohoto formuláře na adresu dodavatele.

Adresa místa pro příjem zboží Vám bude zaslána ihned po vyplnění reklamačního formuláře na e-mail zadaný v objednávce. Zboží je nutné vrátit nepoškozené, v originálním balení a čisté. Pokud by to tak nebylo, tak nebude vrácena kompletní částka, podle zákona může prodejce strhnout takovou částku, která odpovídá jeho nákladům na uvedení zboží do původní podoby.

U odstoupení od smlouvy do 14 dnů jsou náklady na poštovné, vynaložené pro vrácení zboží odesílateli, hrazeny kupujícím. U reklamace hradí kupující poštovné také, ale v případě uznání reklamace budou tyto nutně vynaložené (nezbytné) náklady proplaceny na základě poslaného oskenovaného podacího lístku.

Jak dlouhá je záruka na zboží?
+

Záruku na zboží poskytujeme v zákonné výši 24 měsíců od data zakoupení pro konečné spotřebitele. Konečný spotřebitel stejně tak může odstoupit od smlouvy bez udání důdovu do 14 dnů od převzetí objednávky.

Pokud nakupujete v rámci své podnikatelské činnosti (v objednávce je uvedno IČ nebo DIČ firmy), tak je záruka na zboží krácena dle zákona na 12 měsíců a na odstoupení od smlouvy dle zákona nevzniká nárok.

Kdy má zákazník nárok na slevový kód?
+

Na využití slevového kódu má nárok každý zákazník a může jej využít po dobu jeho platnosti.

O slevových kódech se dozvíte z našeho mailingu, k jeho odběru se můžete přihlásit na naší stránce, nebo na našem Facebooku. Kód se pak uvádí do pole „slevový kupon” při objednávání v nákupním košíku. Slevový kód je pozornost pro naše zákazníky, není to tudíž pravidlo. Doporučujeme sledovat e-maily.

Zasíláte zboží do zahraničí?
+

V současné době zasíláme zboží pouze v rámci České republiky. Ale naši překladatelé již pilně pracují na překladech pro další země, jakmile bude vše připraveno, budete moci v pravém horním rohu překliknout na internetový obchod pro Vaši zemi.

Načítání
Načítám...