Vážení zákazníci, od 30. 6. do 15. 7. 2022 bude prodejna v Praze uzavřena z důvodu dovolené. Děkujeme za pochopení.
×
Gorillasports.cz

Kdy začít cvičit jógu? Přece na jaře!

04.03.2022

0

Kdy začít cvičit jógu? Přece na jaře!

Jakmile se po dlouhé zimě konečně oteplí a začneme shazovat svetry a kabáty, většinu z nás hned přepadne nová chuť do cvičení. Nejen kvůli blížící se plavkové sezóně, ale také proto, že jaro je ideálním obdobím pro ozdravení našeho životního stylu. Motivuje nás k tomu nejen probouzející se příroda, ale také ustupující jarní únava, konec viróz a zimního přejídání.

Gorilla Sports Podložka na jógu, 190 x 60 cm, fialová

Jóga a její benefity

Ideálním cvičením na jaro je především jóga. Proč? Protože detoxikuje celé tělo, projasňuje myšlenky, posiluje imunitní systém a přispívá k pružnosti svalů, což oceníte při dalších (nejen) letních sportech. Přestože se to na první pohled nezdá, jemné protahování celého těla zrychluje metabolismus, udržuje stabilní hladinu krevního cukru, a tím nastartuje zdravé, a hlavně přirozené hubnutí.

Kromě toho jóga rozvíjí koordinaci pohybů a rovnováhu, zklidňuje nervový systém a zvyšuje fyzickou kondici. Pozitivních změn na svém těle si proto brzy všimnete nejen při cvičení samotných jógových ásán, ale také při lyžování, na inline bruslích nebo na paddleboardu. To už je dostatečná motivace, abyste začínali každý den Pozdravem slunci, co říkáte?Gorilla Sports Meditační polštář, tyrkysový

Jak z cvičení vytěžit to nejlepší

1. Pitný režim – dostatečná hydratace při cvičení i po něm podpoří pozitivní účinky na tělo. Ideální je čistá voda, ale ji nedokážete pít samotnou, vyzkoušejte nejrůznější iontové nápoje, nebo třeba 100% džus smíchaný s neperlivou vodou.
2. Kdy cvičit? Ranní i večerní cvičení má něco do sebe. Pokud cvičíte nejraději ráno, pozitivně se tak naladíte na nadcházející den. Odpolední či večerní lekce jógy z Vás sejmou celodenní napětí a stres a bude se Vám hned lépe usínat.Gorilla Sports Balanční podložka na jógu, tmavě modrá
3. Nejdůležitější zásada na závěr – každé sportování Vás musí hlavně bavit. Pokud je na Vás klasická jóga příliš pomalá, vyzkoušejte její dynamičtější podoby, jako je Power jóga, Vinyasa či Ashtanga jóga. Velkou oblibu si získala také Bikram jóga, při které se opravdu zapotíte.


Pořiďte si novou podložku na cvičení, balanční pomůcky či meditační polštáře a pusťte se do toho!

Zpět do blogu

Diskuze k článku (0)

Vaše jméno
Zadejte Vaše jméno
Kontaktní e-mail
Zadejte Váš e-mail
Vaše zpráva
Zadejte Vaší zprávu
Údaje označené * jsou povinné
Načítání